Interviu cu Silvana Budisteanu, Trainer Coach la workshopul „Coach your BRAND”
23 septembrie 2015 Coaching,Evenimente,Interviuri
Silvana Budisteanu, unul dintre facilitatorii cu care vă veţi întâlni la workshop-ul „Coach your BRAND”, este Life and Business Coach, Master NLP – Antrenorul oamenilor creativi, membra a Federaţiei Internaţionale de Coaching .
Vă invit să citiţi interviul pe care l-am realizat cu câteva zile înainte de finalizarea înscrierilor pentru workshop.
Pentru înscriere la workshop-ul „Coach your BRAND”click aici.
Care este atenţia pe care o acordă românii BRAND-ului personal?
Consider ca in ultimii ani s-au facut cativa pasi timizi poate, dar importanti, pentru informarea publicului romanesc cu privire la ce inseamna brandul si brandingul personal. Cred ca cel mai bun exemplu de succes sunt artistii romani foarte cunoscuti, care investesc in mod constant in imaginea lor si sunt preocupati de necesitatea de a construi un brand puternic.
Care sunt principalii factori care pot contribui la crearea unui BRAND personal puternic?
In viziunea mea, principalul factor este cunoasterea de sine, care vine „la pachet” cu autenticitatea. Acest lucru iti permite sa iti exprimi propria imagine si sa iti definesti nisa pornind de la propriile valori.
Sunt insa niste pasi de facut:
– definirea „drumului” (adica acea decizie ca da, asta vreau sa fac, si atunci investesc timp, bani si energie in a ma promova ca artist, coach, consilier vocational, specialist in dezvoltare personala, avocat etc.),
– analiza imaginii actuale,
– stabilirea identitatii brandului personal (unde ma pozitionez in piata),
– implementarea brandului personal, monitorizarea si eventual ajustarea lui atunci cand este necesar.
De ce as vrea sa investesc in crearea unui BRAND? sau Care sunt beneficiile unui BRAND personal puternic?
Beneficiile sunt multiple, dupa parerea mea:
– clarificarea in primul rand la nivel personal cu privire la valorile si identitatea profesionala;
– definirea nisei si in consecinta construirea produselor si a mesajului adecvate;
– diferentierea de celelalte persoane care ofera acelasi tip de servicii;
– directionarea corecta a energiei catre un singur segment, fara a o pierde in explorari inutile si consumatoare de timp;
– pozitionarea solida pe piata, ca o persoana de incredere, profesionista si in consecinta, venituri constante si in crestere.
Care este primul pas in construirea unui BRAND personal?
In opinia mea este o simpla (si nu neaparat usoara ) decizie/alegere cu privire la ce vrei sa faci si pentru cata vreme.
Ce nu ar fi recomandat sa faca sau sa nu faca cei care vor sa-si dezvolte un BRAND personal puternic?
Sa isi consume energia si timpul (si de multe ori si banii) cautand si incercand ce spun altii ca trebuie sa faca, chiar daca acel „mic intelept din interior” le sopteste ca drumul este altul.
Pentru înscriere la workshop-ul „Coach your BRAND”click aici.