Interviu cu Anda Luiza Stefan, Trainer Coach la workshopul „Coach your BRAND”
25 septembrie 2015 Coaching,Evenimente,Interviuri
Anda Luiza Stefan, unul dintre facilitatorii cu care vă veţi întâlni la workshop-ul „Coach your BRAND”, este Life and Business Coach cu acreditare ACC International Coach Federation, Master Practitioner NLP, Trainer acreditat ANC.
Vă invit să citiţi interviul pe care l-am realizat cu câteva zile înainte de finalizarea înscrierilor pentru workshop.
Pentru înscriere la workshop-ul „Coach your BRAND”click aici.
Care este atenţia pe care o acordă românii BRAND-ului personal?
Numarul profesionistilor din diverse domenii este in continua crestere in tara noastra. Fie ca lucrezi in corporatie, in freelancing sau in functii publice, este nevoie sa ai acel “ceva” al tau, bine definit. Pentru unii numele este suficient – cum sunt oamenii politici sau artistii consacrati. Pentru altii e nevoie de mai mult. De cele mai multe ori am auzit brandul confundat cu prezenta scenica sau televizata, sau cu o marfa. Cei care au motive sa isi manifeste unicitatea nu sunt suficient de preocupati de acest aspect, iar cei care nu au multe lucruri de transmis investesc in imaginea exterioara (uneori chiar in detrimentul propriei persoane).
Care sunt principalii factori care pot contribui la crearea unui BRAND personal puternic?
Nu poti avea un brand – puternic sau nu – daca nu definesti cine esti cu adevarat, dincolo de functii, pozitii, nume si relatii. Omul se zbate mereu intre doua extreme: sa nu iesi in evidenta, sa apartii unui grup si sa corespunzi normalului pe de o parte, si unicitate, autenticitate si specificitate pe de alta parte. E nevoie in primul rand sa fii dispus sa te cunosti, sa vrei sa fii expus, apoi sa muncesti efectiv la crearea brandului. E un proces consistent (ca sa nu spun greu sau indelungat) fiindca nu sunt suficiente un logo si un pitch. In spatele “scenei” verbale si vizuale, clientii unui brand vor sa descopere continut de calitate si servicii pe masura imaginii prezentate.
De ce as vrea sa investesc in crearea unui BRAND?
Brandul este, in primul rand, un generator de valoare. Cu ajutorul lui ocupi un teritoriu in mintea clientului, care se traduce intr-o zona corespondenta de segment de piata. Din ce in ce mai mult se pune accentul pe latura emotionala, pe asa numitele “active intangibile” ale noii economii, in care relatia cu consumatorul si fidelizarea acestuia au surclasat vanzarea propriu-zisa. De mentionat ca investitia in brand merge mana in mana cu investitia in produs – daca ceea ce oferi nu are valoarea si calitatea pretinse, vei avea doar o serie trecatoare de fani.
Care este primul pas in construirea unui BRAND personal?
Cred ca in primul rand este nevoie de asumare. Sa fii expus are avantaje, dar si dezavantaje. Nivelul de responsabilitate creste direct proportional cu vizibilitatea pe care ti-o ofera un brand.
Cum veti face sa ajutati participantii in dezvoltarea unui BRAND puternic?
Metoda noastra de lucru este facilitare prin coaching si experimentare cu ajutorul unor procese de programare neuro-lingvistica. Toate raspunsurile, solutiile si caile de implementare sunt deja in fiecare dintre noi. Noi suntem doar catalizatori in procesul de evidentiere a acestor resurse si, in plus, in crearea motivatiei – sa generezi un brand este relativ simplu, sa il faca puternic tine de fiecare dintre cei care l-au construit.
Pentru înscriere la workshop-ul „Coach your BRAND”click aici.