- This eveniment has passed.
PROCESE DELEGATIVE IN COACHINGUL INDIVIDUAL SI DE ECHIPA
30 octombrie 2017 - 31 octombrie 2017
Eveniment Navigation
Program de formare si dezvoltare profesionala si personala marca Alain Cardon, Master Certified Coach.
Bucuresti, 30-31 Octombrie, 2017
Procesele delegative se bazeaza pe teoria si practica abordarii sistemice, unde participantii descopera in mod practic instrumentele necesare printr-o experienta echivalenta cu cea traita intr-o situatie de coaching sistemic de echipa.
Atelierul are ca obiective atat crearea, in cadrul echipelor de conducere, a unei culturi de „sistem dispus sa invete” care permite evolutia fiecaruia dintre participanti si dezvoltarea autonomiei colective prin adancirea coresponsabilitatii transversale, cat si insusirea unui proces sistemic de transformare a cadrului de referinta al managementului unei organizatii, prin modificarea radicala a proceselor de pregatire, de animare si de monitorizare a sedintelor.
Acest atelier se adreseaza in principal profesionistilor in coaching sistemic de echipa de conducere si urmareste diferitele strategii de transformare a cadrului de referinta managerial al unei intreprinderi, in scopul transformarii sale culturale. Participantii beneficiaza de doua zile consecutive de formare si dezvoltare profesionala in care experimenteaza un proces simplu si progresiv care-i sustin sa-si revizuiasca perceptia asupra limitelor personale si profesionale.
Certificat ACSTH de International Coach Federation.
Pentru mai multe detalii, va rugam sa consultati siteul nostru (www.metasysteme-coaching.ro) sau sa ne contactati pe e-mail: raican.carmen@yahoo.com sau mobil 0733 988 678.
Maiestria in coaching este o arta de a fi
Fiecare ciclu si atelier organizat de Alain Cardon, MCC, si Metasysteme Coaching este conceput astfel incat sa permita fiecarui participant sa-si reevalueze cadrele de referinta, sa-si remodeleze sistemele de credinte si sa-si transforme viziunile asupra vietii, timpului, sanatatii, clientilor, succesului, organizatiilor, echipelor, familiilor, persoanelor si a lor insisi.
Astfel, contextele de invatare depasesc simpla dobandire de cunostinte si de competente, fiind concepute astfel incat sa ofere participantilor posibilitatea unei profunde transformari personale si profesionale.