Conditii Generale

Conditii generale de folosire a site-ului www.TopCoach.ro

1.Acord de ultilizare

Prezentul acord stabileste conditiile in care se va realiza furnizarea de catre Experto Credite catre dvs. a serviciilor de promovare online implementate la www.TopCoach.ro, denumite in continuare „Servicii”. Acest acord guverneaza folosirea serviciilor de catre dumneavoastra, indiferent daca aceasta se realizeaza contra cost sau daca achizitionarea este gratuita. Utilizarea ulterioara, de catre dumneavoastra, a serviciilor, este conditionata de acceptarea termenilor si conditiilor prezentului acord. Orice activitate de utilizare ulterioara a serviciilor, precedata de bifarea casutei „Sunt de acord cu termenii de utilizare”, este presupusa a fi echivalenta cu consimtamantul dumneavoastra expres ca acceptati si veti respecta, in integralitate, prezentul acord si orice document aditional la care acesta face referire. Prin urmare, din moment ce prezentul acord este echivalent unui contract incheiat intre Experto Credite si dumneavoastra, va sfatuim sa printati o copie a acestuia, pentru arhiva proprie.

2. Acord de utilizare informatii personale

Informatiile transmise de utilizator in momentul crearii contului de coach, scoala de coaching ori companie, precum si acele informatii transmise ulterior crearii contului vor fi PUBLICE.

Top Coach protejeaza dreptul la intimitate al utilizatorilor site-ului, in calitate de abonat newsletter, cu respectarea prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Echipa Top Coach pastreaza in siguranta, in baza de date, informatiile transmise de catre toti utilizatorii inscrisi pe site-ul www. TopCoach.ro. Aceste informatii vor fi utilizate numai in scopul pentru care au fost transmise si nu vor face obiectul unor servicii nedeclarate pe site.

3. Serviciile

Experto Credite va ofera Serviciile pentru utilizarea carora v-ati inregistrat in paginile siteului www. TopCoach.ro, in conformitate cu prevederile prezentului acord.

Pachetul Individual Coach STANDARD permite utilizatorilor:

  • Afisarea fotografiei de profil
  • Link catre site-ul propriu
  • Scurta descriere a profilului (maximum 700 cuvinte)
  • Mentionarea onorariului pentru o sesiune de coaching
  • Incarcarea diplomelor de studiu (in format jpg sau bmp, maximum 2 MB)
  • Posibilitatea de a fi cotactat de catre client prin intermediul site-ului
  • Acces la inbox pentru a citi corespondenta cu clientii

Pachetul Individual Coach PREMIUM permite utilizatorilor:

  • Afisarea fotografiei de profil
  • Link catre site-ul propriu
  • Scurta descriere a profilului (maximum 700 cuvinte)
  • Afisarea in profil a:Incarcarea diplomelor de studiu (in format jpg sau bmp, maximum 2 MB)
    • Telefonului de contact
    • Tipurilor de Clienti cu care lucreaza
    • Domeniul de Expertiza
    • Limbi Vorbite
    • Aspecte Abordate
    • Onorariul pentru o sesiune de coaching
    • Alte Diplome / Comentarii o Categoriillor de coaching
    • Certificari Internationale
    • Testimoniale Clienti
    • Afilieri la organizatii / organisme internationale
    • Experienta in coaching (numar de ore de practica)
    • Formari in coaching
  • Posibilitatea de a fi contactat de catre client prin intermediul site-ului
  • Acces la inbox pentru a citi corespondenta cu clientii
  • Clientii au posibilitatea sa-si scrie opiniile la accesand tabul “testimoniale”
  • Sa primeasca marca “Recomandat” care asigura:
    • prioritate la afisare in urma cautarilor pe site
    • afisarea fotografiei in caruselul de pe prima pagina
    • aparitia aleatoare pe prima pagina la rubric “Coach recomandat”
  • Sa posteze articole pe site
  • Sa completeze un interviu care va fi postat pe prima pagina a site-ului la categoria “Interviuri”
  • Sa posteze resurse pe site
  • Sa-si posteze pe site evenimentele de coaching pe care le organizeaza

Pachetele de servicii “Scoli de Coaching STANDARD” si “Companii de Coaching STANDARD” sunt similare pachetului “Individual Coach STANDARD”.

Pachetele de servicii “Scoli de Coaching PREMIUM” si “Companii de Coaching PREMIUM” sunt similare pachetului “Individual Coach PREMIUM”.

Pentru detalii vizitati http://www.topcoach.ro/inregistrare-coach/

4. Procesul de inregistrare

Pentru ca noi sa va putem furniza Serviciile descrise in preambulul acestui acord, este necesar ca dumneavoastra sa inregistrati la noi o cerere de furnizare a serviciilor. Cerere se poate face prin inregistrarea datelor dumneavoastra in pagina dedicata acestui proces.

Procesul de inregistrare implica furnizarea unor date catre www. TopCoach.ro, care pot include, dar fara a se limita la: adresa dvs. de email, numele dumneavoastra, date despre dumneavoastra sau despre compania dumneavoastra, informatii / optiuni privind facturarea serviciilor (daca este cazul), si alte informatii. In situatia in care veti opta pentru plata serviciilor furnizate de noi prin intermediul unei carti de debit / credit, trebuie sa stiti ca  nu stocam, nu retinem, nu procesam si nu accesam informatiile furnizate de dumneavoastra cu privire la cartea de credit / debit. In acest caz, tranzactia este realizata prin intermediul unui tert, partenerul nostru: PayU. Pentru detalii cititi “Termeni si conditii de plata Top Coach”.

Ca urmare a inregistrarii cererii dumneavoastra pentru furnizarea Serviciilor, Experto Credite isi rezerva dreptul, aflat la discretia sa, de a refuza orice activare a unui serviciu catre o anumita persoana, fara obligativitatea de a motiva acest refuz. De asemenea, ar trebui sa stiti ca serviciul nu va fi disponibil decat atunci cand exista confirmarea ferma ca s-a realizat plata pentru utilizarea sa.

5. In situatia in care v-ati inregistrat cererea de utilizare si folositi serviciile, va obligati, garantati si acceptati urmatoarele:

  1. Toate informatiile pe care le-ati furnizat in procesul de inregistrare a cererii dumneavoastra privind utilizarea serviciilor sunt adevarate, complete si conforme realitatii. Mai mult, va obligati sa notificati Experto Credite despre orice schimbari care se vor produce cu privire la datele furnizate de dumneavoastra in procesul de inregistrare. Intelegeti sa faceti aceasta notificare in cel mult 20 de zile de la data la care s-au produs schimbarile.
  2. Niciuna dintre informatiile pe care le-ati comunicat catre Experto Credite in procesul de inregistrare nu contine pagini care includ sau fac trimitere la informatii de genul celor de mai jos:
    • material rasist, xenofob, antisemit si orice alt gen de material care incurajeaza ura unei anumite categorii umane, profesionale, etc;
    • material care incurajeaza sau promoveaza activitati violente sau ilegale;
    • material care incalca sau eludeaza in orice fel, reglementarile legale in vigoare incluzand, dar fara a se limita la: dreptul de autor, drepturile acordate inventatorilor, detinatorilor de marci si orice alte drepturi protejate de materia proprietatii intelectuale si industriale, dreptul la intimitate al persoanei, drepturi conferite de un contract, etc.
    • material care promoveaza, face trimitere la sau utilizeaza software sau servicii de natura sa trimita emailuri nesolicitate;
    • material care incalca orice prevederi ale legislatiei nationale, comunitare sau ale normelor de reglementare internationale;
    • material cu caracter de amenintare, abuziv, de hartuire, calomniator, insultator sau defaimator, obscen, profanator, indecent, sau supus oprobiului public;
    • materialul pe care Experto Credite, la simpla sa discretie, il considera ca fiind neadecvat, va fi sters de pe site, data fiind nerespectarea de catre acesta a termenilor prezentului acord. Nu este necesar a exista o motivatie in acest sens.
  3. Veti pastra cu grija datele contului dumneavoastra de utlizator al serviciilor. Nu veti divulga nimanui parola sau numele de utilizator, in caz contrar urmand a va asuma, in intregime, responsabilitatea privind orice prejudiciu provocat dumneavoastra.
  4. Nu veti copia, vinde, redistribui, inchiria sau subinchiria, sau realiza orice alta actiune de natura a transfera contul dumneavoastra de utilizator sau orice alte materiale oferite dvs. in legatura cu activarea contului de utilizator, catre nici o terta parte, fara acordul expres si anterior al Experto Credite.
  5. Veti respecta toate prevederile legale care ar putea completa drepturile si obligatiile asumate de dumneavoastra prin acceptarea termenilor acestui acord.
  6. Sa primiti un Newsletter lunar cu informatii recente si utile pentru dvs.
  7. Aveti intreaga capacitate de exercitiu si intreaga responsabilitate de a incheia prezentul acord si de a duce la indeplinire obligatiile asumate prin acesta.
  8. In conditiile in care isi rezerva dreptul sa adopte si alte atitudini permise de lege sau contract, Experto Credite poate refuza sau anula furnizarea serviciului catre dumneavoastra, poate sterge contul dumneavoastra de utilizator in orice moment, pentru oricare dintre nerespectarile prevederilor prezentului contract.
  9. Pentru a se asigura ca dumneavoastra respectati obligatiile asumate mai sus, Experto Credite poate monitoriza, cu caracter de „verificare prin sondaj”, continutul paginilor web sau al siteurilor care corespund URL-ului furnizat de dumneavoastra in procesul de inregistrare.

6. Plata Serviciilor & Politica de refund

Sunteti de acord sa platiti Experto Credite orice taxa de activare a serviciului si orice abonamente (aflate in legatura cu serviciul ales de dumneavoastra) care au fost precizate pe website (http://www.topcoach.ro/inregistrare-coach/) la momentul in care dumneavoastra v-ati inregistrat cererea de furnizare a serviciilor. Completarea si trimiterea cererii de furnizare a serviciului da automat dreptul EXPERTO CREDITE la incasarea de la dumneavoastra a taxelor sau abonamentelor corespunzand activarii si inceperii furnizarii serviciilor.

Aceste plati vor fi realizate, o singura data, anual. Intelegeti si acceptati ca, daca doriti sa renuntati la furnizarea serviciului, pentru ca aceasta renuntare sa fie una efectiva, va trebui sa fie realizata INAINTE de momentul de inceput al unei noi perioade de abonament.

Daca renuntati la serviciile contractate inainte de finalizarea termenului EXPERTO CREDITE nu va returna contravaloarea abonamentului achitat (nici integral, nici partial). Plata pentru anul urmator se face in ultimele 7 zile de valabilitate a abonamentului pentru anul in curs. Valoarea abonamentului anual poate fi modificata de catre EXPERTO CREDITE, aceasta avand obligatia de a face modificarea publica pe site.

7. Continutul profilurilor personale pe site-ul www.topcoach.ro

EXPERTO CREDITE nu detine drepturi de proprietate asupra continutului profilelor postate in spatiul pus la dispozitia utilizatorilor de site-ul www.topcoach.ro. Trimitand continut pentru includerea in profilul personal de pe site-ul www.topcoach.ro, dati EXPERTO CREDITE permisiunea de a reproduce, modifica, adapta si publica continutul, fara plata si prin orice mijloc crede de cuviinta, doar in scopul afisarii, distributiei si promovarii profilului dumneavoastra si care va disparea in momentul in care contul dumneavoastra de pe site-ul www.topcoach.ro va fi sters.

Aceasta permisiune exista doar atat timp cat profilul dumneavoastra este gazduit pe site-ul www.topcoach.ro.

Ati luat la cunostinta ca EXPERTO CREDITE nu cerceteaza continutul conturilor in momentul deschiderii lor, dar isi rezerva dreptul (nu si obligatia) pentru sine si pentru orice persoana desemnata de EXPERTO CREDITE, de a refuza sau sterge, dupa cum cred de cuviinta, orice continut disponibil prin intermediul site-ului.

Sunteti de acord ca trebuie sa evaluati si sa suportati toate riscurile asociate cu folosirea oricarui continut, inclusiv cel legat de exactitatea, intregimea sau utilitatea unui astfel de continut.

8. Obligaţiile utilizatorilor

Utilizatorii vor respecta obligaţiile legale, inclusiv cele privind dreptul de autor.

Utilizatorii vor lua toate măsurile pentru a evita contaminarea sau infectarea sistemelor proprii şi/sau ale altor utilizatori.

Utilizatorii vor determina dacă informaţiile prezentate de alţi utilizatori sunt compatibile cu nevoile proprii, precum şi dacă acestea sunt credibile.

Utilizatorii vor respecta în comunicările făcute prin intermediul www.topcoach.ro (articole, resurse, comunicate, comentarii etc.) drepturile altor utilizatori, decenţa în limbaj şi nu vor defăima sau aduce prejudicii de orice fel altor utilizatori.

Declinarea responsabilităţii EXPERTO CREDITE (www.topcoach.ro)

EXPERTO CREDITE nu garantează şi nu este responsabil pentru:

  • acurateţea, calitatea, actualitatea, validitatea ori exhaustivitatea oricărei informaţii în orice scop;
  • că serviciile şi opţiunile oferite de www.topcoach.ro nu vor fi lipsite de întreruperi sau erori;
  • conţinutul paginilor web la care se face trimitere printr-un link existent în www.topcoach.ro;
  • conţinutul resurselor furnizate de utilizatorii care le trimit spre publicare.

EXPERTO CREDITE nu poate fi făcut responsabil, în nici un caz, pentru orice întârzieri, inadvertenţe, erori sau omisiuni în ceea ce priveşte informaţia ori transmiterea sau livrarea integrală ori parţială a acesteia, pentru orice accident ce derivă din aceasta sau ocazionat de aceasta, ori pentru rezultatele obţinute prin prelucrarea informaţiilor.

EXPERTO CREDITE nu va fi responsabil în cazul în care informaţia va infecta sau contamina sistemul sau informaţia Utilizatorului. Întregul risc pentru calitatea şi funcţionarea www.topcoach.ro ori acurateţea, adecvarea, exhaustivitatea, actualitatea, validitatea şi calitatea oricărei informaţii este asumat de către Utilizator.

În nici un caz EXPERTO CREDITE nu va fi făcut răspunzător pentru:

  1. orice daune directe sau indirecte (inclusiv, dar nelimitându-se la daune privind pierderi de profit în afaceri, întreruperi ale afacerilor, pierderea de programe sau informaţii, etc.), sau orice daună provenind în orice mod din utilizarea, dependenţa ori inabilitatea de a utiliza www.topcoach.ro sau orice altă informaţie;
  2. orice pretenţie imputabilă din cauza erorilor, omisiunilor ori a altor inexactităţi ale informaţiei, ori din cauza unor proprietăţi distructive ale informaţiei.

9. Modificarile de pret si alte modificari

Serviciile furnizate de EXPERTO CREDITE au la baza un pachet standard sau premium pentru fiecare utilizator. EXPERTO CREDITE isi poate schimba pretul stabilit pentru furnizarea serviciului, la fel cum poate modifica orice alta clauza a prezentului acord. Schimbarea se poate produce in orice moment si va fi vizibila prin majorarea / reducerea preturilor afisate in paginile www.TopCoach.ro.

10. Confidentialitate

EXPERTO CREDITE nu va divulga in mod intentionat nici o informatie in privinta datelor dumneavoastra de client, fara permisiunea dumneavoastra directa. Daca optati pentru aceasta varianta, statisticile furnizate de EXPERTO CREDITE vor fi strict private, putand fi accesibile doar administratorilor nostri si din contul creat de dumneavoastra.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate in orice moment de catre EXPERTO CREDITE iar daca dvs. ca utilizator considerati ca acesta nu corespunde nevoilor dvs. va rugam sa nu folositi acest site.

11. Date de contact

SC EXPERTO CREDITE SRL este proprietarul site-ului www.topcoach.ro si are sediul în Bucureşti, Strada Buzoieni nr.11, Bl. M47/18, Sector 5, este înmatriculată în Registrul Comerţului Bucureşti sub nr. J40/1099/29.01.2004, având cont curent nr. RO91BRDE445SV24741094450 deschis la Banca BRD Dorobanţi şi cod de înregistrare fiscală RO 16089633.

Pentru orice sugestie va rog sa ne contactati la contact@topcoach.ro.

GDPR – Confidentialitatea datelor cu caracter personal

În această notă de informare, găsiți răspunsuri concrete despre cum sunt colectate, stocate și prelucrate datele dumneavoastră personale. Dacă aveți o întrebare sau nelămurire, legată de aspectele prezentate ne puteti trimite intrebările dumnevoastră la adresa contact@topcoach.ro sau la datele de contact furnizate mai jos.

Obiectivele demersului nostru privind această informare sunt următoarele:

  1. respectarea intimității dumneavoastră și protejarea datelor cu caracter personal
  2. repectarea prevederilor Legale privind protecția datelor cu caracter personal
  3. înțelegerea de către dumnvoastră modului a felului cum vă sunt colectate, stocate și prelucrate datele dumneavoastră pentru a vă proteja datele, pentru a respecta prevederile legale și pentru a servi interesului nostru legitim (comunicări de marketing, informări clienți, obligații legale)

Aceasta este versiunea curentă (V1) și valabilă în acest moment, creată în data de 20 Mai 2018.

  1. Cum să ne contactați?
  2. Ce acoperă Nota noastră de informare?
  3. Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dvs. personale?
  4. În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau  în mod direct de dumnevoastră?
  5. Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale
  6. De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?
  7. Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?
  8. În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?
  9. Cum folosim procese de profile automate și decizii automatizate?
  10. Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale
  11. Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
  12. Dezvăluim datele dvs. personale?
  13. Sunt datele dvs. personale în siguranță?
  14. Suntem certificați și am aderat la un cod de conduită?
  15. Care sunt drepturile dumneavoastră?
  16. Cum vă puteți exercita drepturile?
  17. Puteți alege setările de confidențialitate?
  18. Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?
  19.  Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare
  • Cum să ne contactați
    1. Datele sunt colectate și prelucrate de EXPERTO CREDITE SRL Reg. com: J40/1099/2004,  CIF: RO 16089633 cu Adresa: Str. BUZOIENI, NR.11, SECTOR 5, Bucuresti,  (contact@topcoach.ro, 074153038)
  • Ce acoperă Nota de informare?
    1. Această  notă de informare produce efecte de la data actualizării şi publicării ei pe site
    2. Nota de informare este publicată la: 21.05.2018
    3. Nota de informare se aplică pentru topcoach.ro,www.expertocredite.ro, www.managercoach.ro, www.coachinggratuit.ro, www.coachinggratis.ro, www.desprecoaching.ro.
  • Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dvs. personale?
    1. Noi colectăm email-ul dvs. pentru pentru comunicări în scopuri de email marketing
    2. Noi colectăm emailul dumneavoastră pentru comunicări administrative legate de cursurile la care v-ați înscris
    3. Noi colectăm numele dumneavoastră în scopul personalizării mesajelor de marketing pe care vi le trimitem
    4. Atunci când faceți o înscriere, noi colectăm numele, prenumele, emailul şi telefonul dumneavoastră pentru facilitarea întocmirii documentelor necesare înscrierii la cursurile dorite şi comunicare către dumneavoastră a informaţiilor utile
    5. Atunci când faceți o înscriere noi colectăm datele de facturare numai în scopul respecterii prevederilor legale privind emiterea facturilor proforme și fiscale
  • În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau  în mod direct de dumnevoastră?
    1. Datele vor fi prelucrate numai dacă există un interes legitim, un consințământ explicit sau avem o obligație legală
    2. Prelucrăm datele primite de la dumneavoastră pentru facturare folosind aplicația SAGA
    3. Prelucrăm datele primite de la dumneavoastră pentru informări administrative împreună cu furnizorul de servicii de transmitere e-mail MailChimp și furnizorul de realizare de sondaje şi chestionare SurveyMonkey.
    4. În funcție de materiale descărcate, de deschiderea emailurilor, de cursurile pe care le-ați achiziționat sau de intențiile enunțate explicit desfășurăm campanii de email marketing.
    5. Datele colectate pot fi prelucrate în scopuri de interes legitm pentru a crea statistici care să ne permită să dezvoltăm noi produse, să aducem anumite ajustări, sa luăm decizii de business mai bune sau să îndeplinim așteptările clienților sau potențialilor clienți la standarde cât mai înalte.
  • Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale
    1. Noi suntem responsabili pentru colectarea și prelucrarea datelor personale
    2. Noi decidem cum sunt prelucrate datele și de ce sunt prelucrate aceste date
    3. Responsabilul pentru protecția datelor cu caracter personal este Alexandru Frumosu. Datele de contact sunt: 0741153038, contact@topcoach.ro, Strada Mărgeanului nr. 6A, Sector 5, București
  • De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?
    1. Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră prin telefon
    2. Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră prin intermediul emailulurilor pe care ni le trimiteți
    3. Datele sunt colectate de la dumneavoastră prin intermediul formularelor web (formulare de înscriere sau abonare newsletter)
    4. Datele sunt colectate direct și indirect prin intermediul echipamenteleor sau dispozitivelor dumneavoastra în funcție de setările de confidențialitate sau preferințele browserului dumneavoastră: rezoluție, localizare, ip sau prin intermediul  Cookieurilor strict necesare pentru interesul legitim (ex: Google Analytics, Aplicație Chat – Zendesk, Facebook Pixel Code, WPCRM pentru efectuarea unei înscrieri)
    5. Datele sunt colectate indirect, în momentul în care altcineva (o persoană juridică sau fizică) face înscrierea la un curs pentru tine
    6. Furnizarea datelor de către dumneavoastră este permisă și voluntară, excepând situația în care furnizarea datelor este o cerință obligatorie din punct de vedere legal: încheierea unui contract, date de facturare, date pentru înscrierea la cursuri sau contabilitate
    7. Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este voluntară, atunci acest lucru nu vă poate afecta
    8. Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este obligatorie, atunci vă poate afecta: Nu veti putea beneficia de serviciile pe care le vindem, pentru ca vanzarea lor e legata de inregistrarea si declararea unor detalii fiscale sau emiterea certificatelor de participare la cursuri sau a diplomelor autorizate conform legii (aceste date sunt necesare la momentul înscrierii)
  • Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?
    1. Noi procesăm numai date personale nesensibile
    2. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale „nesensibile” este: consimțământul dumneavoastră, un contract la care sunteți parte, o cerere de la dvs. înainte de intrarea într-un contract, solicitarea justifică prelucrarea datelor dvs. personale, necesitatea respectării unei obligații legale la care suntem supuși, interesul nostru legitim sau legitim al unei terțe părți
    3. Prelucrăm datele dvs. personale pe baza unor interese care sunt:  legitime, legale,  reale, transparente  și prezente.
    4. Interesele noastre legitime pot fi înlăturate de: interesele dvs. și drepturi fundamentale ale dumneavoastră.
    5. Vă protejăm în mod adecvat interesele și drepturile și libertățile.
    6. Vă oferim explicații detaliate (acest document) care explică faptul că interesul nostru este legal și legitim şi nu încalcă interesele dumneavoastră  sau drepturile și libertățile  fundamentale
    7. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale „sensibile” este că prelucrarea se referă numai  la datele cu caracter personal care pe care le faceți publice în mod evident (exemplu: postați dumneavoastră anumite comentarii pe website)
    8. Noi nu colectăm și nu stocăm în niciun fel date personale sensibile.
  • În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?
    1. atunci când faceți o achiziție prin intermediul interfaței web, telefonic sau pe email
    2. atunci  când navigați pe website prin intermediul Cookie-urilor strict necesare
    3. atunci când comunicați cu noi  prin intermediul aplicației de chat online
    4. atunci când beneficiați de servicii gratuite: Documente, e-Bookuri, Webinarii
    5. atunci când participați la evenimente online sau offline, cu taxă sau fără
    6. atunci când ne solicitați abonarea la newsletter
    7. atunci când întocmim documentele legale și necesare pentru înscrierea, particiciparea și finalizarea cursurilor
    8. atunci când trimitem comunicări de marketing (pe email sau telefonic)
  • Cum folosim procese de profile automate și decizii automatizate?
    1. Nu folosim datele dumneavoastră personale pentru a evalua automat aspecte ale intereselor dumneavoastră şi nu folosim deciziile automatizate ce se iau pe baza profilului complet automatizat și sunt sunt realizate numai de un calculator
    2. Deciziile noastre “complet automatizate” nu vă pot afecta.
  • Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale
    1. Prelucrăm datele dvs. personale pentru scopurile descrisela punctul 3.
    2. Scopurile noastre, pentru care prelucrăm date personale sunt reale, prezente, și legitime.
    3. Nu vă prelucrăm datele dvs. personale în scopuri secundare care sunt incompatibile cu scopurile principale pentru care datele dvs. personale sunt colectate inițial; fără consimțământul dvs. prealabil, fără să existe un interes legitim în acest sens, și fără un temei juridic.
    4. Vă informăm că nu colectăm și prelucrăm date care sunt incompatible cu scopul enunțat.
  • Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
    1. Limităm durata de stocare a datelor dvs. personale la ceea ce este necesar pentru scopurile noastre de procesare enunțate
    2. Revizuim necesitatea păstrării în continuare a datelor dvs. personale: In fiecare an analizam datele colectate si prelucrate, in vederea filtrarii, sortarii si mentinerii prelucrarii doar pentru datele in cazul carora scopul prelucrarii este actual
    3. Ștergem datele dvs. personale într-un interval de timp specificat: Stergem datele dumneavoastra la momentul la un an de la data la care relatia dumneavoastra cu noi se incheie (clauza aplicabila în cazul newsletterelor nedeschise, de la momentul la care cititorul nu mai acceseaza continutul newsletterelor noastre).
    4. Stergem datele dumneavoastra la momentul la care ne solicitati acest lucru, cu exceptia datelor a caror furnizare si prelucrare este impusa de o prevedere legala, pe care le stergem in termenul prevazut de lege pentru aceasta (datele de facturare in 5 ani, participarea la cursuri, pe perioadă nederminată).
    5. În cazul în care păstrarea datelor dvs. personale este necesară în scopurile specificate de lege, putem păstra în continuare datele dvs. personale (exemplu: participarea la cursuri, absolvirea unor examene)
  • Dezvăluim datele dvs. personale?
    1. Datele dumneavoastră sensibile nu vor fi dezvăluite de către terți
    2. Datele dumnevoastră personale nesensibile pot fi procesate de terți cu care avem o relație contractuală în scopuri care servesc interesului nostru legitim: furnizorul de servicii de transmitere e-mail MailChimp și furnizorul de realizare de sondaje şi chestionare SurveyMonkey, Google Analytics – aplicație pentru statistici.
  • Sunt datele dvs. personale în siguranță?
    1. Îți ținem în siguranță datele personale, cu măsuri tehnice corespunzătoare, cu măsuri organizatorice adecvate, cu un nivel adecvat de securitate, împotriva prelucrării neautorizate, împotriva prelucrării ilegale, împotriva pierderii accidentale sau ilegale, împotriva distrugerii accidentale sau ilegale; împotriva daunelor accidentale sau ilegale.
    2. Am implementat măsuri pentru a descoperi breșe de securitate, a documenta cauzele incidentului de securitate, documenta care date personale sunt afectate de incidentul de securitate, documenta acțiunile (și motivele acțiunilor) pentru a remedia încălcarea securității,  limita consecințele incidentului de securitate, recupera date personale, reveni la o stare normală de prelucrare a datelor cu caracter personal.
    3. Dacă avem un grad de certitudine rezonabil că s-a produs o încălcare a securității prelucrării datelor dvs. personale, atunci raportăm incidentul de securitate catre managementul companiei noastre și desemnăm o persoana responsabilă pentru:  a analiza dacă încălcarea securității poate avea efecte nefavorabile pentru dvs., a informa personalul relevant din organizația noastră, a determina în ce măsură este necesară notificarea Autorității de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, și stabili dacă este necesar să vă comunicăm informații despre incidentul de securitate.
    4. investigăm incidentul de securitate dacă este cazul și încercăm să împiedicăm ca incidentul de secritate să ducă la, distrugerea accidentala sau ilegala a datelor personale, pierderea accidentală sau ilegală a controlului datelor cu caracter personal, pierderea accidentală sau ilegală a accesului la datele cu caracter personal, alterarea accidentală sau ilegală a datelor cu caracter personal, divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal, sau acces neautorizat la datele cu caracter personal.
    5. depunem toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu.
    6. Notificăm Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertăţile dumneavoastră
    7. Vă informăm despre încălcarea securității dacă încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dumneavoastră, cât mai repede posibil, prin canale de contact adecvate, de ex. prin e-mail, SMS, bannere proeminente pe site-ul nostru, comunicări poștale, reclame proeminente în mass-media etc.
    8. Nu suntem obligați să vă informăm direct dacă: am luat măsuri pentru a face ca datele dvs. personale să fie incomprehensibile oricărei persoane care nu este autorizată să le acceseze, imediat după incidentul de securitate, am luat măsuri pentru a ne asigura că riscul ridicat pentru drepturile și libertățile dvs. nu mai este posibil să se producă sau ar implica eforturi disproporționate. Într-un astfel de caz, vă vom informa prin intermediul rețelelor publice.
  • Suntem certificați și am aderat la un cod de conduită?
    1. Nu folosim un organism de certificare autorizat pentru a certifica faptul că respectăm legea, pentru simplul motiv ca in Romania, la aceasta data, nu exista inca un astfel de organism certificat.
    2. Nu am aderat la un cod de conduită aprobat, care demonstrează că respectăm legea când procesăm datele dvs. personale, pentru simplul motiv ca nu exista, inca, un astfel de cod aprobat de Autoritatea de Supraveghere din Romania.
  • Care sunt drepturile dumneavoastră?
    1. Vă respectăm drepturile care privesc protecția datelor dumneavoastră personale
    2. Aveți dreptul să solicitați abonarea sau dezabonarea la newsleter (materiale de content marketing, informări de marketing, etc)
    3. Aveți dreptul de a acces la datele dvs. personale
    4. În cazul în care solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale, atunci aveți un drept care ne obligă să confirmăm că noi prelucrăm datele dvs. personale sau nu prelucrăm datele dvs. personale
    5. Dreptul dvs. de a obține confirmarea de la noi că prelucrăm (sau nu prelucrăm) datele dvs. personale
      1. nu include date anonime, include doar datele personale care vă privesc,include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
  1. Trebuie să vă dăm acces la datele dvs. personale dacă:
    1. solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale și
    2. prelucrăm datele dvs. personale și solicitați accesul la datele dvs. personale.
  1. Trebuie să vă furnizăm o copie a datelor dvs. personale dacă:
    1. solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale și
    2. prelucrăm datele dvs. personale și solicitați o copie a datelor dvs. personale.
  1. Aveți dreptul la informațiile privind garanțiile pe care le-am implementat pentru transferul datelor dvs. personale către o țară care este în afara UE și SEE  dacă
    1. solicitați să confirmăm dacă prelucăm sau nu datele dvs. personale și
    2. vă transferăm datele dvs. personale într-o țară care este în afara UE și SEE.
  2. Aveți dreptul la rectificarea datelor dvs. personale.
    1. Dreptul de a obține rectificarea datelor dvs. cu caracter personal care sunt inexacte
    2. nu include date anonime, include doar datele personale care vă privesc, include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
  1. Trebuie să rectificăm datele dvs. personale dacă:
    1. prelucrăm datele dvs. personale, și
    2. datele dvs. personale sunt inexacte, șisolicitați să obțineți rectificarea datelor dvs. personale
  1. Trebuie să completăm datele dvs. personale dacă:
    1. prelucrăm datele dvs. personale, și
    2. datele dvs. personale sunt incomplete, și solicitați să obțineți completarea datelor dvs. personale.
  1. Aveți dreptul să ne furnizați o declarație suplimentară.
  2. Trebuie să comunicăm rectificarea datelor dvs. personale destinatarilor datelor dvs. personale (dacă există).Nu comunicăm rectificarea datelor dvs. personale destinatarilor datelor dvs. personale în cazul în care comunicarea către destinata este imposibilă, sau implică un efort disproporționat.
  1. Aveți dreptul la ștergerea datelor dvs. personale.
    1. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate, dacă: solicitați ștergerea datelor dvs. personale, prelucrăm datele dvs. personale, datele dvs. personale nu sunt necesare scopurilor noastre de prelucrare a datelor dvs. personale.
    2. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, și prelucrăm datele dvs. personale, vă retrageți consimțământul pe care se bazează prelucrarea datelor dvs. personale, și nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor dvs. personale.
  • Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați să obțineți ștergerea datelor dvs. personale, și prelucrăm datele dvs. personale, prelucrarea datelor dvs. personale este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes public, prelucrarea datelor dvs. personale este necesară în cadrul exercitării unei autorități oficiale cu care este învestit, prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care le urmărim, sau prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care o terță parte le urmărește, obiectați la prelucrarea de către noi a datelor dvs. personale, prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dvs.
  1. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați ștergerea datelor dvs. personale și prelucrăm datele dvs. personale, și contestați prelucrarea de către noi a datelor dvs. personale în scop de marketing direct, și prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dvs.
  2. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, sau prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală.
  3. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale și datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern al unui stat membru
  • Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, și datele dvs. personale au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale
  • Trebuie să comunicăm ștergerea datelor dvs. personale destinatarilor către care le dezvăluim (dacă există).
  1. Nu comunicăm ștergerea datelor dvs. personale destinatarilor către care le dezvăluim, în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.
  2. Aveți dreptul să obțineți de la noi restricționarea prelucrării datelor dvs. personale. Dreptul dvs. de a obține restricții privind prelucrarea datelor dvs. personale:  nu include date anonime, include datele personale care vă privesc. include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs, Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale pentru o perioadă, în scopul de a verifica exactitatea datelor dvs. personale dacă solicitați să obțineți restricțicționarea prelucrării datelor dvs. personale și contestați exactitatea datelor dvs. personale.
  3. Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă: solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale și prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor dvs. personale.
  • Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă,solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale nu avem nevoie de datele dvs. personale în scopul prelucrării noastre, solicitați datele dvs. personale pentru a stabili o reclamație legală sau, solicitați datele dvs. personale pentru a vă exercita o plângere legală sau, aveți nevoie de datele dvs. personale pentru a vă apăra împotriva unei plângeri legale.
  • Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale și obiectați de prelucrarea datelor dvs. personale care sunt necesare pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes publicsau vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale care sunt necesare în exercitarea unei autorități oficiale care ne este încredințată și vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale care sunt necesare în scopul intereselor legitime pe care le urmărim șiașteptați să verificați dacă prelucrarea datelor dvs. personale are un motiv legitim care nu depășește obiecția dvs.
  • Trebuie să comunicăm restricționarea prelucrării datelor dvs. personale către destinatarii datelor dvs. personale (dacă există). Nu comunicăm restricționarea prelucrării datelor dvs. personale către destinatarii datelor dvs. personale în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.
  1. Dacă restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale, atunci putem stoca datele dvs. personale, prelucra datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., prelucra datele dvs. personale pentru a întemeia o reclamație legală, prelucra datele dvs. personale pentru a exercita o plângere legală, prelucra datele dvs. personale pentru a ne apăra împotriva unei plângeri legale, prelucra datele dvs. personale pentru a proteja drepturile unei persoane, prelucra datele dvs. personale din motive de interes public ale Uniunii sau ale unui stat membru.
  • Dacă obțineți o restricționare privind prelucrarea datelor dvs. personale, trebuie să vă informăm înainte de ridicarea restricționării.
  • Dacă prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct, inclusiv profilul complet automatizat  (în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct), aveți dreptul să obiectați cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale în acest scop.
  • Dreptul dvs. de a obiecta la prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct este un drept pe care îl aveți în orice moment, nu include date anonime, include datele personale care vă privesc, nu include date personale care nu vă privesc, include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
  • Dacă obiectați la prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct, atunci trebuie să omitem prelucrarea datelor dvs. personale în acest scop.
  1. Dacă vă procesăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct, inclusiv profilarea (în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct), atunci trebuie să vă aducem la cunoștință, în mod explicit, acest drept, cel mai târziu la momentul primei comunicări cu dvs. și trebuie să vă prezentăm acest drept în mod clar și separat de orice altă informație.
  • Cum vă puteți exercita drepturile?
    1. Vă invităm să comunicați cu noi despre exercitarea drepturilor dvs. privind protecția datelor dvs. personale.
    2. Acceptăm numai solicitări scrise, deoarece nu putem face față solicitărilor verbale imediat, fără să analizăm mai întâi conținutului cererii și fără să vă identificăm mai întâi.
    3. Cererea dvs. trebuie să conțină o descriere detaliată și precisă a dreptului pe care doriți să-l exercitați.
    4. Trebuie să ne furnizați o copie a unui document de identificare pentru a vă confirma identitatea ca, de exemplu o carte de identitate sau un pașaport.
    5. Orice alte date conținute în copia documentului de identificare, cum ar fi o fotografie sau orice alte caracteristici personale, pot fi mascate.
    6. Nu vom accepta alte mijloace de a vă demonstra identitatea, mai ales in situatia in care doriti să vă furnizăm datele pe care le deținem, pentru că am risca să transmitem datele dumneavoastra către persoane neidentificate
    7. Dacă doriți să propuneți alternative, le vom evalua de la caz la caz.
    8. Folosirea informațiilor din documentul dvs. de identificare este limitată la activitatea de confirmare a identității dvs. și
    9. nu va genera o stocare a datelor dvs. personale mai mult decât este necesar în acest scop.
    10. Puteți trimite solicitarea dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale la contact@topcoach.ro
    11. Veți primi răspunsul nostru la cererile dvs. care vizează protecția datelor dvs. personale la adresa de email de pe care ne-ați transmis solicitarea.
    12. Am desemnat o persoană responsabilă de tratarea cererilor dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale.
    13. Am implementat politici care ne asigură faptul că o cerere privind protecția datelor dvs. personale este recunoscută, soluționată in termenele prevăzute de lege.
    14. Vă informăm despre modul în care ne ocupăm de cererea dvs. (prin care vă exercitați drepturile) cu privire la protecția datelor dumneavoastră personale: într-o lună de la data primirii cererii.
    15. Aveți dreptul să depuneți plângeri trimiându-le la contact@topcoach.ro
    16. Puteți depune o plângere la o autoritate de supraveghere: la domiciliul dvs. obișnuit în UE și SEE, la locul dvs. de muncă în UE și SEE, la locul presupusei încălcări în UE și în SEE.
    17. Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privire la progresul plângerii și rezultatul plângerii.
    18. Puteți mandata o organizație să depună o plângere în numele dvs. la o autoritate de supraveghere.
    19. Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privire la progresul plângerii și rezultatul plângerii.
    20. Aveți dreptul de a exercita o cale de atac judiciară în UE și în SEE împotriva: unui operator, unui imputernicit și unei Autorități de Supraveghere.
    21. Puteti mandata o organizatie să exercite, în numele dvs., dreptul la o cale de atac judiciară, la o despăgubire pentru un prejudiciu rezultat ca urmare a unei încălcări a legii privind protecția datelor cu caracter personal.
  • Puteți alege setările de confidențialitate?
    1. În acest moment colectăm numai datele care servesc intereselor legitime sau legale
    2. În prezent nu puteți să optați pentru ca datele dumnevooastră să fie prelucrate în alt mod decât o facem în acest moment, insă acceptam sugestiile dumneavoastră.
  • Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?
    1. Dacă ne schimbăm politica de confidențialitate, vom publica o nouă versiune a acesteia pe website.
    2. La cerere vă putem pune la dispoziție versiunile anterioare ale politicii noastre de confidențialitate.
  • Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare
    1. Toţi termenii şi expressile folosiți în această Notă de Informare vor avea înţelesul dat mai jos, cu excepţia cazului în care se prevede altfel în cuprinsul  acestei note cu  date cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”).
    2. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi:
      1. un nume
      2. un număr de identificare
      3. date de localizare
      4. un identificator online
      5. identitatea fizică a unei persoane persoane fizice
      6. identitatea fiziologică a unei persoane persoane fizice
      7. identitatea genetică a unei persoane persoane fizice
      8. identitatea psihică a unei persoane persoane fizice
      9. identitatea economică a unei persoane persoane fizice
      10. identitatea culturală a unei persoane persoane fizice
      11. identitatea socială a unei persoane persoane fizice
  1. Datele personale sensibile sunt – conform GDPR – numite categorii speciale de date personale.
  2. Noi nu colectăm, nu dezvăluim și nu prelucrăm date personale sensibile
  3. Datele personale sunt sensibile dacă prelucrarea acestor date personale dezvăluie:
    1. originea rasiala,
    2. originea ethică,
    3. opiniile politice,
    4. credințele religioase,
    5. credințele filosofice,
    6. apartenența la un sindicat.
    7. datele genetice
    8. datele biometrice
    9. Date care vizează starea de sănătate,
    10. Date care vizează viața sexuală a unei persoane fizice,
    11. Date care vizează orientarea sexuală a unei persoane fizice.
  1. Datele personale obișnuite sunt – în GDPR: Nu exista o lista exhaustiva a acestor date cu caracter personal.
  2. Pseudonimizarea Datelor Personale înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal într-un asemenea mod încât acestea să nu mai poată fi atribuite unei anume persoane vizate fără a se utiliza informații suplimentare, cu condiția ca aceste informații suplimentare să fie stocate separat și să facă obiectul unor măsuri de natură tehnică și organizatorică care să asigure neatribuirea respectivelor date cu caracter personal unei persoane fizice identificate sau identificabile.
  3. Prelucrare semnifică orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi
    1. colectarea,
    2. înregistrarea,
    3. organizarea,
    4. structurarea,
    5. stocarea,
    6. adaptarea,
    7. alterarea,
    8. extragerea,
    9. consultarea,
    10. utilizarea,
    11. ștergerea sau distrugerea
  1. Restricționarea prelucrării înseamnă marcarea datelor personale stocate cu scopul de a limita prelucrarea acestora în viitor.
  2. Scopul prelucrării înseamnă motivul pentru care este realizată prelucrarea datelor personale.
  3. Profilarea (Profilul Automat) trebuie să fie o formă automată de prelucrare, ce include
    1. Prelucrare exclusiv automata (la care face referire Art. 22 din GDPR) și
    2. Prelucrare parțial automată (daca o persoana fizica este implicata in prelucrarea datelor personale nu inseamna neapărat ca prelucrarea nu constituie profilare) trebuie să fie efectuată cu privire la datele cu caracter personal și obiectivul profilării trebuie să fie acela de a evalua aspectele personale legate de o persoană fizică, în special de a analiza sau de a face previziuni despre persoane.
  • Rețineți că simpla evaluare sau clasificare a persoanelor în mod automat pe baza unor caracteristici cum ar fi vârsta, sexul și înălțimea acestora ar putea fi considerate profilare automată, indiferent de scopul predictiv.
  1. Decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată:
    • înseamnă luarea unor decizii prin mijloace tehnologice fără implicare umană;
    • prelucrarea automată  se bazează pe datele cu caracter personal furnizate direct de persoanele în cauză (cum ar fi răspunsurile la un chestionar); sau observate cu privire la persoane (cum ar fi datele privind locația, colectate prin intermediul unei aplicații) sau derivate sau deduse, cum ar fi profilul persoanei care a făcut anumite achiziții ,pot fi realizate cu sau fără profilare; profilarea poate avea loc fără a lua decizii automate.
  2. Operator înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern.
  3. Împuternicit înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele si pe seama operatorului.
  • Destinatar înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terță. Cu toate acestea, autoritățile publice cărora li se pot comunica date cu caracter personal în cadrul unei anumite anchete în conformitate cu dreptul Uniunii sau cu dreptul intern nu sunt considerate destinatari; prelucrarea acestor date de către autoritățile publice respective respectă normele aplicabile în materie de protecție a datelor, în conformitate cu scopurile prelucrării.
  • Parte Terță înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator și persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal.
  1. Reprezentant înseamnă o persoană fizică sau juridică stabilită în Uniune, desemnată în scris de către operator sau persoana împuternicită de operator în temeiul articolului 27, care reprezintă operatorul sau persoana împuternicită în ceea ce privește obligațiile lor respective care le revin în temeiul prezentului regulament.
  2. Autoritate de supraveghere înseamnă o autoritate publică independentă instituită de un stat membru în temeiul articolului 51 GDPR.
  3. reguli corporatiste obligatorii înseamnă politicile în materie de protecție a datelor cu caracter personal care trebuie respectate de un operator sau de o persoană împuternicită de operator stabilită pe teritoriul unui stat membru, în ceea ce privește transferurile sau seturile de transferuri de date cu caracter personal către un operator sau o persoană împuternicită de operator în una sau mai multe țări terțe în cadrul unui grup de întreprinderi sau al unui grup de întreprinderi implicate într-o activitate economică comună.
  • Scutul de confidențialitate UE-SUA (Privacy Shield): Cadrul UE – SUA Privacy Shield a fost pus la punct de către Departamentul de Comerț al SUA și Comisia Europeană pentru a oferi companiilor de pe ambele părți ale Atlanticului un mecanism pentru a se conforma cerințelor de protecție a datelor atunci când transfera date cu caracter personal din Uniunea Europeană către Statele Unite în sprijinul comerțului transatlantic. La 12 iulie 2016 Comisia Europeană a aprobat cadrul UE-SUA Privacy Shield ca fiind adecvat pentru a permite transferul de date în conformitate cu legislația UE.
  • Deciziile de Adecvare ale Comisiei: Comisia Europeană are competența de a determina, pe baza articolului 45 GDPR, dacă o țară din afara UE oferă un nivel adecvat de protecție a datelor, fie prin legislația internă, fie prin angajamentele internaționale pe care le-a încheiat. Efectul unei astfel de decizii este că datele cu caracter personal pot proveni din SEE (UE și Norvegia, Liechtenstein și Islanda) în acea țară terță, fără a fi necesară nicio altă măsură de protectie.
  • Comisia Europeană a recunoscut, până în prezent, un nivel de protectie adecvat, pentru Andorra, Argentina, Canada (organizații comerciale – PIPEDA), Insulele Feroe, Guernsey, Israel, Insula Man, Jersey, Noua Zeelandă, Elveția, Uruguay și SUA (limitată la cadrul Privacy Shield).
  1. Încălcarea securității datelor cu caracter personal înseamnă o încălcare a securității care duce, în mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea.
  • Întreprindere înseamnă o persoană fizică sau juridică ce desfășoară o activitate economică, indiferent de forma juridică a acesteia, inclusiv parteneriate sau asociații care desfășoară în mod regulat o activitate economică.
  • Grup de întreprinderi înseamnă o întreprindere care exercită controlul și întreprinderile controlate de aceasta;
  • Organizație internațională înseamnă o organizație și organismele sale subordonate reglementate de dreptul internațional public sau orice alt organism care este instituit printr-un acord încheiat între două sau mai multe țări sau în temeiul unui astfel de acord.

 

Custom Design
x